top of page

זהב, כסף ושתי מדליות ארד לישראל בגביע העולם לנוער וקדטים

המשלחת הישראלית לתחרות לנוער וקדטים בבולגריה בסבב גביע העולם הצליחה להשיג ארבע מדליות – אחת מזהב, אחת מכסף ושתיים מארד.


לראש הפודיום עלתה אריאל ויגדור שזכתה במדליית זהב לנערות במשקל עד 44 ק"ג לאחר שניצחה 16:22 בגמר את הטורקייה סרייה נאז אוזדמיר.


איתן גנזל, מאיה שוורץ, אריאל ויגדור וליפז חג'אמה עם המדליות


אריאל ויגדור


ויגדור הבטיחה מקום בחצי הגמר וזכייה במדליה לאחר שניצחה ברבע הגמר את האוסטרית תאודורה קראג'יץ'. בחצי הגמר היא הביסה 2:21 את הגרמנייה נדין קראגולן.

בתחרות לקדטות מעל 59 ק"ג זכתה ליפז חג'אמה במדליית כסף לאחר שניצחה בחצי הגמר את הסרבית מרתה גראובץ' והפסידה 14:4 בגמר לסרבית אחרת, אנדלה סביץ'.


ליפז חג'אמה


איתן גנזל, המתחרה בקטגוריית משקל לנוער עד 63 ק"ג, זכה במדליית ארד. הוא ניצח את בוגדן צ'בדרוב המקומי ולאחר מכן הכניע בניקוד זהב (15:15 בתום הקרב ברבע הגמר) את הבוסני בנג'מין חוסיץ', לפני שהפסיד 16:6 בחצי הגמר לגרמני אמרה קבוסמן.


איתן גנזל


מאיה שוורץ, המתחרה בקטגוריה לקדטות עד 47 ק"ג, זכתה גם היא במדליית ארד. היא ניצחה 5:13 את הבולגרייה דובריאנה קוטסקובה ברבע הגמר ולאחר מכן הפסידה 10:7 בחצי הגמר לגרמניה אמיליה לאורה רוצ'ינסקי.

מאיה שוורץ


עומרי לנדאו ניצח את הסרבי ניקולה איליץ' בקטגוריית המשקל לנוער עד 48 ק"ג ונעצר ברבע הגמר על ידי הבולגרי כריסטיאן גריגורייב.


גל נשר, שהתחרה בקטגוריה לקדטים עד 37 ק"ג, ניצח את הבוסני עומר מחמדוביץ' ואת הגרמני כריסטוס ניטסאס לפני שסיים במקום החמישי בעקבות הפסד לגרמני ניקולאי ספורה ברבע הגמר.


אגם אילני סיים חמישי בקטגורייה לנוער עד 51 ק"ג לאחר שהביס 7:26 את הטורקי עלי קונט והפסיד 21:13 לסרבי נמניה איליץ'. סופיה מורוצ'ה הגיעה לשמינית הגמר בקטגוריה לנערות עד 52 ק"ג.


בן אבידן, שהתחרה בקטגוריה לנוער עד 68 ק"ג, ניצח 3:14 את הגרמני בושקו פבלוביץ' וסיים חמישי אחרי הפסד ברבע הגמר לגרמני קרייסניק. כמו כן השתתפו בתחרות לקדטים יונתן חיים, יהונתן אביב, איתי אלבוגן, אביתר רוכוולד ואורי תורג'מן ובתחרות לקדטות סוניה ורטליב, טליה רובין, גאיה פוקס ורוני אברהמי.

bottom of page